Förväntan


Gladaste Kex :)

Var på klubben och tränade idag. I slutet fick jag vara med och träna med Leif, Lena och dom. Det gick inte bra!
Tycker inte jag i alla fall. Fick några tips av dom. Det dom tyckte var att Kex måste ha mer förväntan. Hon måste vara mer laddad. Och visst, det är säkert jätte sant. Men jag känner att jag orkar inte. Just nu har jag faktiskt lust att bara lägga ner allt som har med lydnad att göra. Det känns som om vi inte kommer någonstans alls. Vi står kvar på samma ställe och det känns som om vi kommer göra det sjukt länge till.
Jag har kämpat så himla mycket men ändå så känns det som det gör. Jag märker ändå ingen skillnad. För höga krav? Säkert är det så också. Får tänka framåt. Tänk när vi är i eliten. Vad braa vi ska vara då!!! 

Nej, nu får jag sluta deppa för snart kommer Karin hit och så ska vi hitta på något skoj :) 

Kommentarer
Postat av: Lisa Arwen och Toya

men att ta tvåan till våren låter ju som en väldigt bra idé, det släpper snart ska du se. Inge roligt om det är för lätt heller, eller hur?? ;-)

2010-11-08 @ 13:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0