Bildbomb


Nyfiket föl


Fina Karin


Bästa Kex


Det där badkaret var liite läskigt tills vi kom på att det inte kommer hoppa på oss

Dagen i bilder :) Först var jag på klubben som sagt. Föresten så har jag tänkt på det där med förväntan. Och fick värsta kicken. Jag ska allt visa alla. Hahaha, och ja, jag än knäpp. Men nu har jag bestämt mig för att jag kan ju inte lägga av med lydnaden heller. Varför ska jag göra det för? Förväntningar är det som vi ska jobba på. Mer tempo och ännu lyhördare. Kommer det att gå? Klart! Jag vet inte än att det är omöjligt och då går det. Då är det med det.
Vad har jag annars gjort idag då. Jo, jag har varit med Karin. Det var trevligt ;) Och fler gånger hoppas jag att vi ses.
Imorgon ska jag ääääntligen få träffa Felicia igen. Som jag har lääängtat!! Vi ska till stallet på morgonen och sen så ska vi till arosfortet. Haha, så kul vi kommer att ha det :) 
Ha en bra kväll. Det tänker i alla fall jag ha!  

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha åååhh sikken fantastiskt vacker bild på mej du ;)

2010-11-04 @ 22:47:20
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Martin The Edge

Blir det nåt fredagsmys ikväll?



Kanske en klassiker som chips/cola & idol?



Ha en trevlig kväll!

2010-11-05 @ 09:25:24
Postat av: Martin The Edge

Hoppas du har haft en trevlig fredagskväll!



Nu säger jag tack & god natt!

2010-11-05 @ 23:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0