5 timmar tog det!


Vad menar du?


Aha, du är hungrig! ;)

Idag har det varit en riktig pyjamasdag! Mysigt. Men jag har ändå hunnit med lite. Kammat, badat och klippt Kex. Hela fem timmar tog allt ihopa!! Kex höll på att bli galen innan vi var klara. Hon klättrade bokstavligen på väggarna! Så när vi var klara var det bara att gå ut utanför huset och köra lite lydnad. Vi körde grundligt igenom de fria följet. Hon har blivit bättre på det. Jag ställer högre krav på henne nu. Har fått ett liitet problem bara. Hon har börjat gnälla. Och jag har ingen aning om hur jag ska få henne att sluta!? Jag vill inte att hon ska utveckla beteendet mer än vad hon gjort så jag måste få stopp på det NU! Men som sagt har jag ingen aning om hur jag ska göra? Så nu söker jag hjälp hos er! Är det någon där ute som skulle vilja hjälpa lilla mig? Snälla? Om det skulle vara så att någon av er har något tips så får ni gärna skriva en liten kommentar!

Kommentarer
Postat av: Lisa Arwen och Toya

Arwen gnäller också, när hon inte förstår riktigt. Har du tur är det ett sådant gnäll och då försvinner det när hon förstår momentet helt ut. Det kan kanske vara att du ställer för höga krav på henne.

Det kan ju vara förväntansgnäll också, försök belöna när hon inte gnäller.

Men jag har stora problem med Arwens gnällande, men skiter i det. Hon gnäller inte när hon väl kan momentet så då får det vara.. =P

2010-11-28 @ 11:47:21
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/
Postat av: Jenny & Kex

Lisa: Det är helt klart förväntasgnäll! Det är det som är det svåra med det. Jag kan inte säga åt henne för jag vill ju att hon ska tycka att det är roligt men samtidigt när jag belönar, då hon inye gnäller!, så börjar hon ibland att gnälla mer. Det är det som är så svårt...

2010-11-28 @ 19:27:45
URL: http://posiitiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0