GLADA NYHETER

OMG!!! Fick syn på typ "nyeheter" och Kristen (spelar Bella i twilight) och Taylor (Jakob) kommer att komma till Stockholm i samband med att Eclips släps på bio!! Bara måste, måste, mååååååste dit då! Haahahah, okej det kommer inte hända! Men va cooooooolt att dom kommer hit! Synd att inte Robert kommer (Edward) :( Hade varit sååå coolt om han också kommit! Men i alla fall, dom två kommer så häftigt!

Nej, nu var det inte det jag skulle berätta. Jag skulle berätta något myyycket roligare! Ida har fått sina valpar! 2 tikar och 3 hanar, alltså fem stycken valpar. Lite häftigt att de föddes inatt. Det sista jag tänkte innan jag somnade var att Ida nog skulle få sina valpar inatt. Hesiodos kennel 

Från en sak till en annan. Idag var det kurs igen. Vi körde spår, även den här gången. Det gick faktiskt bra! Andra benet blev det lite strul men Janne sa att det inte hade synts så det var ju bra. Jag tyckte att hon började flacka lite och ett tag såg det ut som om hon tappat spåret. Sen markerade hon bara snabbt på den andra apporten, hon brukar markera väldigt tydligt och liksom stanna upp och nosen rätt ner i backen. Men efter den apporten kändes det som om hon fick koll på läget igen och tog den andra vikeln fint. Sen så vet jag inte vad som hände där på tredje benet. Hon tog upp spåret fint men sen när hon gått kanske tio meter stannade hon upp och började käka på något? Kasnke bajs? Fast hon stannade bara upp ett litet tag sen gick resten av spåret fin, fint! :)
Den här dagen kan man inte säga annat än att den varit bra!

Kommentarer
Postat av: carro

Va kul att ida fått sina valpar:-) ses på lördag, kram<333

2010-05-28 @ 17:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0