BUFFERT OCH SPANSKAPROV

Tjenixen!

Idag var det buffertdag i skolan! Det var skönt att få jobba med precis vad man ville. Sen hade vi spanskaprov också. Det känns som om det gick bra! Jag vet att jag kommer ha ett fel, men annars känns det som om det gick rätt så bra. Imorgon har vi också spanskaprov, del två typ. Men jag tror inte det kommer bli så svårt. Det provet som vi hade idag var inte det och det var bara ett A4 papper, så ja.
Idag var Kex hemma också. Hon har blivit så duktig! Hon kan vara hemma själv hela tiden nu medan jag är i skolan! Jag och Kex var ute två timmar på eftermiddagen. Först tränade vi lydnad sen gick vi en lång promenad runt önsta. Kex hälsade på fåren. Först var hon lite rädd men sen när de små ungarna kom fram så vågade hon sig fram och nosa. Sen så låg hon där nöjt brevid mig och såg på fåren.
I måndags klippte jag Kex. Jag tycker hon blev ganska fin, förutom det att det känns som om det blev liite för kort. Men det får va nu. Man kan ju inte precis sätta klistra fast håret igen, hahaha!


Bilderna på priserna Ida vann i måndags på agilityn.



I den stooora burken fanns massor av tennisbollar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0