MVG TILL MIN SUPER KEX

Idag var det ett mycket lyckat lydnadspass med Kex!! Lite små fel och så men det kommer nog ordna sig snart. Hon gjorde ett perfekt läggande under gång och sen fick vi till ett perfekt ställande också. Linförigheten är det inget snack om, super! Hopp över hindret gick bra andra gången, vi tränade i en paddock efter att jag haft lektion för Felicia, Ida och hennes kompis, då hade hon nosat på hästskiten som låg bakom mig. Sen kommer vi till inkallningen. Hon har kommit tillbaka till det där med att inte stanna, eller jo det gör hon ju. Men hon lägger sig ibland när man vänder ryggen till och om hon inte lägger sig ställer hon sig. Så där har vi ett problem. Men det håller vi på att lösa, vi får börja om från början. Sen körde vi platsliggingen också som det sista vi gjorde. Hon reste sig upp en gång sen låg hon där i tre minuter utan problem :)
MVG till super Kex, jag är skit nöjd med henne idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0