MIN DAG

Idag var det elevens val så jag och Felicia cyklade ut till lilla Ekeby, typ en mil dit!. Vi mockade kollade när de behandlade hästar och red, sen slutade vi halv tolv. Vi åt lunch men Sanna och Ronja innan vi cyklade tillbaka hem. Kom hem runt 13.00, släppte ut Kex och satte mig och kollade på skor med Felicia. Ida kom hem och Felicia och hon cyklade iväg ut till stallet och jag och Kex gick ner till ängen och körde lydnad. Efter det gick vi tillbaka och lämnade apporten och sen gick vi ut igen på en lång prommis på en och en halv timme. Och nu sitter jag framför TV:n och kollar på en film. Mina ben är en aningen trötta efter att ha cyklat nästan 2mil och gått 8-9km, hahaha.

Imorgon ska vi till utställningen i Österbybruk, det ska bli kul att träffa alla igen! Föresten vilka ska dit?
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på filmen. Höres!! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

ja du och jag och 48 andra lagottos.. undrar vilka..

det ska bli skoj att ses igen.. =)



kram

2010-05-28 @ 19:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0