DET ÄR SVÅRT ATT LÅTA SIN HUND HA TRÅKIGT!

Ohuj, vad helgen har gått snabbt. Kanske beror på att den varit så sjukt rolig! Igår var det ju utställningen och idag var det blåbärshoppning + kurs på klubben. På klubben körde jag och Kex hela Lyd. 1 plus budföring och framförgående och appell apporteringen. Jag tycker det gick rätt så bra. Det var väldigt varmt idag så koncentrationen var inte på topp. På onsdag är det tävling, usch och fy vad har jag gett mig in på?, så ända fram till onsdag kommer Kex få ha tråkigt. Det kommer bli jääätte svårt för mig att låta henne ha det. Om Kex kommer ha tråkigt kommer jag också det. Om jag inte pluggar är jag med Kex och jag tänker absolut iiiinte sitta och plugga ända fram tills kvällen. Eftermiddagarna efter skolan räcker gott och väl för mig! Problemet den här veckan är att jag inte har några läxor, eller jo vänta ett prov har jag ju, bajskalsong! ;)
Matte algebra och ekvationer, suck. Jaja, då har jag någonting att göra i alla fall...
Blåbärshoppningen gick också bra. Jag hade två starter på 70cm, det var kul!
Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Är supertrött...

Men innan jag stänger ner vill jag säga Grattis på morsdag till mammi! Jag har helt klart världens bästa morsa!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Du var jätteduktig idag på hoppningen!!=D det såg jättebra ut med Filippa, synd det där med Power bara! kram till digg och Kex=)<333

2010-05-30 @ 21:16:25
Postat av: mamma

tack ungen min

2010-05-31 @ 15:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0