DUKTIGASTE KEX





Våren har äntligen kommit till Sverige! Idag hade vi 6 + grader och sol!! Otroligt!
Jag och Kex har varit ute nästan hela dagen. Solen har stått högt på himlen hela dagen och värmt ordentligt! I förmiddags åkte mamma till Ica Stenby för att handla mat. Jag och Kex följde med och gick hem därifrån, det var skönt. Och gissa vad!? Asfalten har börjat dyka upp som fläckar mitt i all snö, underbart! På vägen hem stannade vi och bara satte oss på en av de större asfalts fläckarna och bara satt där! Det var jätte skönt att känna värmen av solen i nacken, det var ett tag sen.

För ett tag sen var jag och Kex ute och körde lydnad. Jag tog med mig lilla syster så hon fick filma lite. Tänke att jag kunde visa er en av filmerna.



Ibland är det bra att se sig själv, se vad man gör för fel. Vad man bör tänka på. Jag t.ex. går och tittar ner på Kex, vilket jag inte bör göra! Ser ni något mer jag bör tänka på? Men visst är Kex duktig! Jag tycke ratt hon har blivit jätte duktig i alla fall!! Vad tycker ni?

Jag vet man ser inte så bra. Men det får duga så länge så får ni en ny film snart!

Kommentarer
Postat av: felicia

Hon är jätte duktig!!!! :D:D:D

2010-03-06 @ 23:43:16
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ni är jätte duktiga! Men ett tips är att ha jacka/tröja/väst stängda och igenknäppta när ni tränar och tävlar, för då slipper ni det störande momentet när det fladdrar! :)



Men annars, ni är verkligen kanonduktiga och kommer gå långt!

2010-03-08 @ 13:49:53
URL: http://jennie89.blogg.se/
Postat av: cammie

Kikar in på din blogg. Lämnar ett litet avtryck =)

2010-03-08 @ 14:11:39
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: maltabloggen

Dagens fråga: Är det hiss eller diss med paljetter i sommar? :)

2010-03-08 @ 14:12:25
Postat av: ellinor

fina bilder du har tagit:P

2010-03-08 @ 14:21:41
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: Carro

va duktiga ni är!!=)<3<3<3

2010-03-08 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0