KLANT JENNY ÄR TILLBAKA

... jupp nu är mitt klantiga jag tillbaka igen, mindre kul!!

Igår började skolan igen... och vad ska man säga, första dagen började väl inte så jätte bra.
Det första jag gjorde när jag kom in på skolgården var att jag ramlade, great! Alla skrattade :(
Sen så snöade det en hel del under dagen, det första jag fick göra när jag kom hem var att SKOTTA fram DÖRREN!! Annars skulle jag knappast fått upp den, hur mycket snö finns det igentligen!?

Igår anmälde jag mig till min första junior handling tävling. Den är i lill stockholm så jag anmälde Kex till utställningen också! Zenta ska också ställas ut där, det ska bli roligt nu när mamma och pappa också kan vara med :)

Ledsen, ingen bild den här gången heller. Måste ut och fota snart!!

Kommentarer
Postat av: loviis

haha yeeeeeeeey ;) <3

2010-03-03 @ 10:50:46
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0