IMORGON=KURSSTART

Idag var det upp på morgonen och ut till klubben där vi fick träffa våra kära vänner! Dock hade jag med mig Ida istället för Kex. Ibörjan hände det inte så mycket men sen efter fikat verkade det som om alla kvicknade till, eller kanske var det bara jag som inte gjort det än, så då gick vi ut och körde freestyle. Vilket Ida är väldigt bra på! Sen så tränade jag och Malin lite på junior handling, det var kul.
Sen komma mamma ut och skulle hämtade mig tillsammans med Zenta och Kex. Innan vi åkte hem passade vi på att köra lite lydnad. Jag och Kex körde på parkeringsplatsen. När jag gick förbi två stycken som stog och tittade på oss blev jag frågad om jag och Kex ville bli kommenderade. Jag tackade ja... såklart ;)

Det var roligt och Monika, hon som kommenderade oss tyckte att vi var duktiga och sa att vi kommer gå långt. Gissa om jag blev glad då!!! Alltid kul att höra sånt :)
Jag fick också ett tips på vänstersvängarna, hur dom skulle kunna bli ännu bättre!
Så nu ska jag gå och göra i ordning lite hundgodis sen ska jag och Kex klicka in "sockerbiten"



Systrarna söt

Kommentarer
Postat av: Carro

söta dom är=)<33

2010-03-13 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0