TILL O MED JAG ÄR TRÖTT PÅ MIN BLOGG

Nu var det suuuuper länge sen jag uppdaterade jag vet! Hahah, till och med jag börjar bli trött på min blogg, och då är det illa! Nej, nu får jag ta tag i det här igen.
Vi har värsta chill veckan i skolan den här veckan. Igår slutade vi tio i tolv och idag får vi sovmorgon till tio i tio, slutar klockan ett och vi ska vara på Parken Zoo hela dagen! Yeeey! Och imorgon ska vi bara sitta hela dagen (när vi kommit till skolan från våran sovmorgon (a)) och spela spel, låter ju jätte kul, nej, inte så värst. Men det är myyyycket bättre än lektioner nu i alla fall. Plus att imorgon slutar vi två timmar tidigare än vanligt, så det blir bara 4 timmar i skolan istället för 6! Wow, vad mycket tid jag har till Kex nu och ja, den utnyttjar jag till fullo! Dock idag måste jag ner på stan och köpa kläder till skolavslutningen... suck! Jag är väl inte direkt den typen som gillar att gå på stan. Vet ni föresten på tal om stan. Kex blev ju "uppdragen" på en platsliggning på tävlingen så nu har hon fått för sig att hon kan ställa sig upp. Den som satt som en smäck, eller tydligen gjorde den inte det. Hon ligger när det inte är massa störande moment runt henne, men så fort det kommer andra hundar och människor och så som står och kollar runt henne ställer hon sig. Så i måndags när det var ungdomsgrupp la jag henne på agilityplanen medan dom andra körde. Sen när hon blivit ännu säkrare täker jag åka ner till stan och lägga henne på fristadstorget. Dåå blir det störning allt. 
Nej, nu kan jag inte sitta här längre. Kaanske får ni se kläderna sen... Eller aa. Kasnke  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0