SISTA DAGEN

Ha, idag är det sista dagen i skolan!! Vi ska ha speldag, verkar lite halvtråkigt men man får uppskatta att dom i alla fall inte tvingar oss till att sitta och plugga eller något sånt ;) Nu på morgonen har vi sovmorgon till 9.30 sen slutar vi kl. 14.00 alltså två timmar tidigare än en vanlig torsdag!!
Dagen startades med en 45 min prommis med Kex. Tokan har fått för sig att det är heelt okej att jaga fåglar, så det håller vi på att jobba bort. Eller, jag försöker få henne att fatta att man inte ska jaga fåglar... hon är inte riktigt med på noterna.

Igår, var jag på stan med Felicia. Och jag köpte faktiskt kläder till imorgon och blev nöjd! :) Jag kan avslöja att det inte blev någon klänning eller kjol som tur var! ( Inte för att det är något fel på det, det är bara jag som är lite knäpp ;))
Så sen på kvällen när mamma och Ida åkte till Tuna-Park följde jag och Kex med för att få störning när vi tränade. Vi tränade där alla går in och ut genom dörrarna och det gick faktiskt bra! Hon stördes inte alls så mycket utav det. Linförigheten var det som gick bäst. Hon struntade fullständigt i om det var någon som gick precis framför nosen på henne! :)

Hade precis skrivit klart och skulle publicera när jag råkar radera (?) resten av texten och nu pallar jag inte skriva om! Suck! Men kan väl säga att resten av momenten gick ganska bra! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0