ENDAST EN DAG KVAR!!



En endaste dag kvar bara, sen så är det både skostorpslunken (en typ springtävling i skolan) och dags för min och Kex debut lydnadstävling. Idag får hon ha super trååkigt eftersom det ska vara kul imorgon. Gillar inte att inte kunna göra något med henne. Men om jag vill att hon ska tycka att just tävla ska vara extra roligt måste jag stå ut. Hahaha, Kex är rena monstret på kvällarna när man ska sova. Hon ligger och "petar" på mig med tassarna och är verkligen inte nöjd med att hon ska sova just nu. Så det märks att hon har tråkigt, för om vi hade gjort något hade hon definitivt inte hållt på så! Men efersom det är våran första tävling så måste man ju prova sig fram vad som passar bäst. Det här sättet kanske inte alls passar på Kex, men då får man prova något annat till nästa gång vi ska tävla. Vilket kommer bli i helgen. Då blir det ännu mera lydnads tävlingar eftersom vi ska vara med på TKT tävlingarna...

Nej, nu ska jag sätta mig med matten en liten stund. Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0