WE ARE READY TO HAVE FUN AS POSSIBLE

Skönt med sovmorgon, tycker hundarna....


Så här börjar det. Jag och Kex sover så sött tillsammans. Zenta kommer på att hon också vill vara med, sen kommer Ida också...


Dom kryper närmare...

 
Och det slutar så här. Jag och Kex som hade det så mysigt ;)

Den här veckan har jag varit och tränat på klubben varje dag, dock inte nu i helgen då tog vi paus. Leif Wärme (suuuuper duktig har tävlat SM osv. SUUUUPER SUUUPER duktig hur som helst!!) med Kiwi ställer upp och hjälper mig och Malin inför USM. Så varje vardag nu den här veckan har vi åkt och tränat tillsammans alla tre. Nu har vi bara tränat en vecka men vissa saker har redan blivit lite bättre och jag har lärt mig en del nytt också! Verkligen super snällt att han ställer upp!! Tack, tack, tack!! :)
Vet ni vad? Igår kom jag på att jag är inte nervös inför USM längre. Vet inte vad som hände. Jag tänkte att nu ska vi bara ha kul, inget annat bara ha så roligt som möjligt! Och all nervositet bara rann av mig hux flux! We are ready to have fun as possible!! Deet kommer inte att bli några som helst problem så kul som jag och Kex har tillsammans ;)

Kommentarer
Postat av: carro

haha, va gulliga dom är=)<33

2010-07-25 @ 19:15:47
Postat av: lovisa

haha mysigt!



sv; hahah!

2010-07-26 @ 09:58:38
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0