HEJ I VÄRMEN

Hej hej!
Har precis kommit hem från stallet och ut med hundarna. Mamma och pappa går på typ ridkurs i tre kvällar i rad nu. Följde med ikväll för att träna Kex i ridhuset. Det är ju så bra att träna där nu när det är så varmt eftersom det är ganska svalt och skönt där inne. Lydnaden idag satt som en smeck! Allt var faktiskt nästan perfekt, hon var suuuuuuuper duktig!! Älsklings Kexet min :D
En annan sak som hände, vet inte om jag ska tycka det är roligt eller inte, var att min ridlärare frågade mig och jag ville vara hennes "hästskötare" på lördag. Hon ska på tävling då och ville tydligen att jag skulle följa med och hjälpa till. Så hon och mamma hade helt plötsligt bestämt att jag skulle komma till Nadja och sova över hemma hos henne(!!!!!!!!!!!) från fredag till lördag. Det kommer bli läskigt, men nyttigt för mig också! Kex får dock stanna hemma, inte kul. Men jag kan ju inet både ha koll på henne och på Pavel samtidigt så är det ju bara. Plus att det ska bli typ 30+ så hon får det nog bäst hemma nere i våran svala källare. Kanske kommer det bli lite kul, men läskigt på samma gång... 
Kanske var det lite kul att hon frågade just mig, hmm... Jag vet inte vad jag ska tycka???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0