ÄNNU FLER BILDER




Är dom inte för goa? ;)

Verkar som om det kommer bli en tråkdag idag. Ida har dragit iväg till en kompis och mamma och pappa har inte lust att göra något. Kex har bara lust att bada och jag har lust att göra något kul, hhahaha. Att åka ut till klubben nu är alldeles för varmt, mamma skulle inte ens gå med på att skjusa ut mig dit. Bada verkar heelt okej, men jag har inte lust att gå ner dit själv utan någon annan. Eller jag har ju Kex med mig men i alla fall...
Det jag vet att jag måste göra är att städa mitt rum och Kex bakben ska bli tovfria. Ingen som har lust att raka ner min hund?? Inte, nehe....

Kommentarer
Postat av: carro

gu va söta dom är!! vi måste ses snart, saknar dig=)<333

2010-07-03 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0