17 dagar kvar till USM

Nu börjar det närma sig. Och gissa vad!? Nu reser hon sig på platsen igen. Jag fattar inte vad jag gör för fel? Jag står nära men ändå så reser hon sig ibland. Nu har jag verkligen provat allt och något fungerar lite här och lite där men sen så, helt plötsligt floppar det ur. Om det är någon som har något tips, snälla berätta!! Hur brukar ni göra? Och hur gör ni? Annars så går det bra. Hon lägger sig snabbare nu än förut under läggandet och hon släpper inte i linförigheten i vändningarna som förut. Tänk vad lek och lite godis kan göra ;)
Ikväll ska jag åka ut till EHDK med Kex så ska vi träffa Malin och Pingla där (dom ska också tävla ungdoms SM men i Lk 2). Tydligen hade EHDK allmän träning där idag kl. 18.30. Gillar sånna träningar, Kex får träffa en massa nya hundar och träna på ett ställe där vi inte brukar vara på så ofta.
Nu idag ska Kex badas och klippas. Det var ett tag sen jag klippte henne nu och jag vill hålla hennes päls lite kortare nu under sommaren. Nu när Kex har simmat en del och att jag har klippt henne ganska kort så har hon fått en massa nya lockar!! Sånna här "riktiga" skruv lockar som Kevin hade :)


Ida är mycket nöjd när de flesta valparna kom till henne ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

arwen får på benen och fram på bringan (eller vad det nu heter) sen får hon i även på resten av kroppen, men de är lätta att kamma bort. Hon är så håröm på ben och bringa =(



jag har inget tips på platsliggningen, bara öva öva öva =) kul va!!??



kram

2010-07-14 @ 14:13:13
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0