VILO/TRÅKDAG




Hahaha här har alla hoppat upp i min säng och lagt sig på rad, ja dom låg ner från början ;)

Två bilder bjussar jag på idag och mina modeller är följande; Zenta, Ida, Kex och Zenta igen hahaha.

Zenta växer så att det knakar antingen på höjden eller längden. Och pälsen har också vuxitoch blivit mycket rödare. Hon ser nästan lite rufsig ut i pälsen nu när den håller på att växa, på vissa ställen står den åt alla håll. Haha. 
Idag blir det en inne dag, dels för att det är -20 grader ute: Inte ens hundarna vill gå ut nu, om man står stilla lyfter dom en tass i taget. Dom står liksom och stampar och trampdynorna mår inte heller så bra. Jag försöker smörja in dom med fotsalva så att dom inte ska spricka.
Snart ska vi göra i ordning lill systers akvarium, byta stenar och så. Det tycker jag ska bli kul. Hundarna får ha en vilo /tråkdag.

UPDATE 5 min senare: Nu vet jag vem jag och och Kex ska gå kurs för, Janne Alfredsson. Vi kommer ha 20 kurs gånger, 10 spår + 10 lydnad!! Oh, vi längtar!!!
Vet tyvärr inte än vilken kurs jag ska hjälpa till med, hoppas det också kommer upp snart...

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0