YOU´RE MY BEST ANGEL, FOREVER AND ALWAYS







Även små yrväder behöver vila...


Hej alla där ute! Jag och Kex är nu hemma från klubben. Vi har haft en fantastisk förmiddag tillsammans med våra små vänner :) Solen skiner inga sura miner. Det var det inte heller, alla var glada och nöjda som vanligt. Vi gick på promenad i skogen och grillade. Kex hade riktigt roligt, hon tyckte det var skönt att få leka med en hund igen. Zenta har ju lek förbud och Ida är inte så sugen på att busa. Och det är ju inte riktigt samma sak som att leka med matte, även om det är kul det också.
Det är ungefär -20 grader ute men det känns inte som om det är det. Riktigt skönt var det faktiskt när solen ligger på.
Jag är så stolt över Kex, helt sprick färdig haha ;) Vi har alltid hundarna lösa så att dom får springa av sig lite. Då delar vi in hundarna i olika grupper så att det inte ska bli bråk om alla skulle vara lösa samtidigt. Visserligen är vi inte så många men i alla fall. Det är lättare om det inte är så många hundar som springer lösa samtidigt. Nu kommer vi till det jag är så stolt över. Först så kan Kex vara med i båda grupperna så hon är lös hela tiden när vi är ute, utan några som helst problem slinker hon bara med dom andra. Det andra som jag blir så stolt över är att Kex alltid håller koll på vart jag är! Vi litar på varandra till mer än 100% !! Ingen tvekan liksom, lika klart som att himlen är blå ! Jag får en sån varm känsla inombords varje gång jag tänker på den kontakten vi faktiskt har, Kex är min allra bästa vän. Den platsen kan ingen ta ifrån henne.
You're my best angel, forever and always! :') <33

Som det står i en bok:

Litar du på din hund?

Ser din hund upp till dig?

Svaren på de frågorna är:

Självklart, till 100% och mer

Hon ser mig som sin idol och jag ser henne som min egna lilla stjärna



Kommentarer
Postat av: carro

gu, va söt hon är=)<3<3<3

2010-01-31 @ 10:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0