SVAR PÅ FRÅGORNA

Här kommer svaren på frågorna ni ställde..


Hur gammal är Kex nu?
Kex blir om en vecka och en dag 11 månader, så snart är det dags att titta höfterna... redan är man ett nerv vrak - hahaha

Hur många syskon har du?
Jag har tre syskon, Ida, Erike och Gustaf

Hur gamla är de?
Ida är nästan 4 år yngre än mig ungefär och Gustaf och Erike är +10 år äldre än mig 

Har ni samma mamma och pappa?
Om jag inte har missat något har vi samma pappa, inte samma mamma hahaha ;)

Vilken klass går du i?
Jag går i sjuan

Vilken klass går Ida i?
och Ida går i trean

Där har ni svaren, kommer ni på någon fråga så här i efterhand får ni gärna ställa den med så svarar jag på den så fort som möjligt ...
Nej dags för en kvälls promenad med Kex och Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0