MITT LILLA HJÄRTA

Hej hopp i full snö... något?

Visst är det mycket snä ute nu! Det går övewr knäna på mig, alltså så drunknar Kex i snön. Huj, vad sakta det går när hon springer.

Kom in för ungefär en halvtimme sen. Jag avr ute med Kex och Ida på ängen och försökte få dom lite trötta. Men Ida den fuskisen sprang så klart i skoterspåren... alltid hon som försöker smita undan. Jobbigt var det nog i alla fall för den som så troget följde i sin mattes fotspår, Kex ;)



Ida och Kex i all denna snö



Kex jobbar



Och till sist, titta här så gullig hon är. Den här kom Kex fram med till mig i morse, då får man en härlig känsla inombords :') <3 



Kommentarer
Postat av: carro

hihi, va gulliga dom är=) kram<33

2010-01-29 @ 17:24:53
Postat av: felicia

sweeeet!<3

2010-01-29 @ 20:28:33
URL: http://flizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0