HJÄLP MIG NU....

Snälla, kan ni vara lite bussiga och hjälpa mig. Ni vet ju att jag ska gå som "pryo" på bruks i vår. Och nu låter dom mig välja vilken kurs jag vill hjälpa till med...
valpkursen har Bella så den vill jag inte ha, fortsättning med spår ska ju jag gå så den kan jag ju inte ta. Då står det mellan grundkursen i lydnad eller allmänlydnad. Det är bara det att grundkursen i lydnad ska mamma och pappa gå på med Zenta...
Jag tror att jag kommer lära mig mest i grundkursen, fast att gå som medhjälpare när mamma och pappa går den med Zenta kanske inte....hmm.

Hjälp mig att rösta nu. Ni har alternativen:

Grunkurs i brukslydnad
Allmänlydnad
Fortsättning brukslydnad med spår
Valpkurs

hjälp mig nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

ta grund kursen eftersom du tycker ud lär dig mer där!:D

2010-01-12 @ 16:17:23
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

varför inte ta allmänlydnadskursen, det du lär dig som ledare lär du dig oavsett vilken kurs du går. Att planera lektionen, att lära ut saker, osv. osv. Eller ska du ha med dig Kex och träna själv?

2010-01-12 @ 18:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0