HÄR KOMMER RÅTTAN

Uj, vad det tog tid att ta sig hit idag. Har försökt att logga in, jag vet inte hur många gånger.

Kex öga är helt bra nu, som tur är blev det inget med det. Får man bara hoppas på att det inte blir någon infektion, fast det tror jag knappast..

Idag tog jag en långpromenad med Kex, det var skönt. Har inte kunnat göra det på några dagar nu eftersom att jag fick order om att Kex skulle ta det lugnt i några dagar. Men idag kunde vi inte hålla oss längre så vi gick en promenad på kanske 8 km (?) eller mer. Har inte riktigt koll. För er som undrar gick vi till vilsta runt lite där och tillbaka igen. Både igår och i förrgår gick vi inte någon längre promenad och ingen tänka övning heller. Det märktes kan man väl säga...

Lekte med Kex för en liten stund sen. Här kommer råttan körde vi - hahaha så kul.



Man hör inte vad jag säger, men jag säger i alla fall " Här kommer råttan, här kommer råttan , pip! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0