GRATTIS IDA



Jag vill börja med att gratta syster liten på 10 års dagen, GRATTIS! Hoppas du får en superdag idag.


Igår blev det varken lydnad eller någon klippning. Skolan har verkligen sugit musten ur mig den här veckan, vi hade prov igår så ni förstår säkert att bloggen hamnat i skuggan då jag prioriterar Kex och skolan före den.
Men nu ska vi snart ner till skolan och jag ska dra upp Felicia ur sängen genom att ringa och väcka henne, hehe hon är säker redan vaken.
Måste bara berätta gårdagens rolighet, så kuuuul!!!!!
En av våra grannar och hans kompisar gick nedanför våran backe och höll på och ropa och tjoa. Mamma skulle då ta ut hundarna och kissa dom, Ida fick vara lös. Gissa vad som händer. Ida, Kex och Zenta får syn på dom och Ida som är lös kutar ner för backen och skäller som en idiot och killarna, somär två år äldre än jag, blir skiit rädda och springer och gömmer sig. För lilla IDA! Hahaha skrattar så man tjuter, stora grabbar som är rädd för en liiten Ida så himla kul! Hahahaha....

Kommentarer
Postat av: Carro

vilken fin bild på Kex=)<3 vi måste träffas snart!!<3

hälsa grattis till Ida=)



kramar till dig o Kex

2010-01-23 @ 13:09:51
Postat av: felicia

tack! hahhah det var ditt ord från början:P hihih



fin blid!<3

2010-01-24 @ 19:44:43
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: felicia

tack! hahhah det var ditt ord från början:P hihih



fin blid!<3

2010-01-24 @ 19:44:57
URL: http://flizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0