FREEEEEEEEEEDAG - VÄRLDENS BÄSTA DAG!

Har nu tio minuter på mig att göra ett inlägg...

Har nu ätit mellis och ska snart ut med Kex. Vet precis hur jag ks alägga upp eftermiddagen :) Ska snart ut med Kex, som skrivet, och busa nere på ängen i den djupa snön. Sen köra liiiiiite lydnad. När vi sen kommer hem blir det upp på klippbordet. Små tover som är kvar ska bort och Kex behöver toppas, "harkel" ;)
Nej, men jag ska inte ta så mycket. En bra sak som hänt, Kex har fått mera lockar. Sånna där "riktiga" som Kevin hade. Dom har hon fått på bakre delen av ryggen, hals och bröstkorg och även på låren. Huvet har hon också fått en lock, bara en ser lite kul ut. Fst den är ju inte helt i hoppkrullad bara lite lockig längst ut.

Imorgon fyller syster yster liten år, så måste köpa en present till henne med, ha, vet precis vad jag ska köpa!

Nej har inte tid att sitta här och häcka längre nu ska jag ut med Kex och kameran hänger på.

Åh, har ni sett jag lyckades skriva ett inlägg på tio minuter, otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0