. . . :'(

Dumma pinne och stackars Kex :'( <3

Det nya året har inte precis börjat bra kan man väl säga. Hata pinne, hata pinne!!!!!!!
Vi var påväg hem då Kex, som vanligt, skuttar runt i snön men plötsligt skriker hon till. Inte ett vanligt litet tjut utan hon nästan vrålar och sen kommer hon springande emot mig. Jag förstår att hon måste gjort sig illa på något men han inte se när det hände. Jag slänger mig ner på knä och börjar med att titta på först ena ögat, inget där, sen andra ögat...
Jag släpper alla saker lyfter upp Kex och springer hem. Förtvivlad och har ingenaning om vad jag ska göra, inte har man mobilen med sig heller. Just då som man behöver den som mest.
När vi kom hem ringde mamma till ögondoktorn på strömsholm. 
Hur som helst så slutade i alla fall det här bra, Kex har ingen skada på själva ögat och hon kan öppna och stänga och verkar kunna se som vanligt. Det rann lite blod där ett tag och vara gjorde det också... det däremot var inte så fräsit. Usch, jag var riktigt orolig och kunde inte slappna av, fast själv låg Kex och sov i mitt knä. Det ser nästan ut som vanligt nu, lite svullet runt omkring och lite torkatblod men annars helt ok.

Kex då, min lilla elskling!


Kommentarer
Postat av: Carro

stackars Kex, men tur att det sluade bra iaf=)<3<3<3

2010-01-01 @ 16:27:37
Postat av: Lisa och Arwen

neeej, krya på dig syrran / Arwen

2010-01-02 @ 20:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0