BESLUT

Helluj alla glada... och alla sura ;)

Vill ni veta vad som hände igår? Klart att ni vill - haha

1. Jag bestämde mig för att hjälpa till på allmänlydnad.
2. Jag blev med i SLRK's ungdoms förening (?) och gick samtidigt med i deras referens grupp där jag var jätte välkommen.

Och en sak som jag inte har berättat tidigare är att mamma nominerade mig till FRIDA-priset 2009. Tyvärr kom jag inte med då man måste varit medlem under 2009, vilket inte stog på hemsidan...
Men hur som helst verkade det som om jag hade bra chanser att kunna ta det!!
Så dom skrev till mamma att jag gärna fick gå med i den där referensgruppen så då gjorde jag det och nu vill dom ta del av våra aktiviteter och att jag kan vara en referens i referensgruppen. Hur som helst var jag väldigt välkommen och det är ju skönt att höra.

Idag har Kex varit hemma för första gången medans jag gått i skolan, mormor hjälpte till och lilla hund Ida. Men gissa vad man hittar när man kommer hem, TVÅ par sönder tuggade skor!!!!! Harkel, det är visst inte bara Zenta som tuggar... eller hur Kex. Hon måste ha haft tråkigt.
Nej, nu har jag inte tid att sitta här och häcka. Nu ska jag ut med dom små trollen och kameran följer med!

 
dålig kvalité jag vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0