ZIGGE OCH KEX


Alltid min hund som blir suddig på bild, suck ;)



Det lilla yrvädret Zigge (Bichon Frise)

Idag har eftermiddagen spenderats på klubben tillsammans med bästa JennIE och Zigge.
Både jag och Kex hade jätte roligt! Och tänka sig, vädret var för en gångs skull på min sida. Solsken och inte ett moln!

Jag och Jennie hade pratat om att ses ett tag utanför ungdomsgruppen, och nu blev det äntligen av. Vi gick nog 3 kilometer, inte så långt, men tid tog det! 2 timmar, kan ni tänka er? Fast det var skönt att gå i ett väldigt lugnt tempo och solen sken ju. Hundarna njöt också av turen och nu kunde dom äntligen leka utan att en massa andra hundar.
Jag tycker det är roligt att Kex och Zigge är så bra vänner, vi ses ju varannan vecka genom ungdomsgruppen och det tycker jag är bra, att Kex kan ha en hund kompis, utanför flocken, som hon träffar varannan vecka och inte bara träffar en gång om halvåret. Kex och Zigge har varit kompisar ända sen dom träffades första gången de små goingarna :)


 


 
Kex gör snöänglar ;)


6 månaders lilla Athos var det som är på sista fotot i inlägget nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0