KLAPPAT OCH KLART!

Nu är det klappat och klart! Jag ska tävla i juniorhandling i Västerås/Rocklunda på den utställningen och i Lill Sthlm. Hoppas bara att Kex orkar med att både ställas ut på utställningen och juniorhandlingen. Och Zenta kan jag inte ta för hon är inte över 9 månader än då... Men det kanske finns någon vänlig själ som vill låna ut sin hund??
;) Haha, nej men det ordnar sig säkert!!



Ungdomsgruppen var det idag! Skoj, som vanligt. Vi körde... Juniorhandling. Och vad ska man säga, jag och Kex var väl inte så bra - haha men nu har vi i alla fall en blick på hur det går till. Sen körde jag och Kex lite lydnad också. Hon var helt tossig innan det, jag tror hon tyckte att det var roligt med lydnad.
Medans vi höll på att köra kom två tanter ut och tittade. Jag brydde mig inte så mycket om dom. Men plötsligt när jag berömmer Kex med leksak ropar en av tanterna "BRA!!" Jag tittar upp och ser att dom står och tittar åt vårt håll. Jag ler lite men så kör vi vidare, när jag och Kex är klara börjar en av tanterna prata med oss. Som stått kvar och tittat på oss längre än den andra och säger: "Det ser ju jätte fint ut! Jätte trevligt, roligt att se!" Sen tar hon upp det där med stora sthlm, vilket kommer upp titt som tätt, och sa att det var suveränt och att vi skulle fortsätta kämpa på. 
Hoppsan där ser man. Jag trodde inte att alla visste vem jag är men titta, kanske man lyckats skapa sig ett namn!? Det har kommit fram en del folk som jag inte har en aning om vem han/hon är men som tydligen vet vem jag är... Hmm aja det är ju kul att man fått både ett namn och ett ansikte ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0