STÄDAR...

Hejsan, tittar in här lite snabbt. Håller på att städa, inte min favorit hobby precis. Just städning ligger överst på min vill INTE göra lista ;) Men det måste ju göras så lika bra att ta tjuren vid hornen och sätta fart...

Idag har det varit ännu en dag i stallet, och nu börjar det kännas lite i kroppen att man mockar, soppar och krattar varje dag, i alla fall i armarna. Fast vi får ju bra "betalt". Vi får rida en gång om dagen så länge vi vill och det är ju en höjdare! :) För er som inte vet som har jag prao den här veckan och valde att prao i stallet.

Men vet ni dagens absoluta höjdpunkt!!? Jag köre lydnad med Kex förut när vi var ute, kunde inet låta bli - haha, och vet ni va nu verkar det som om det har släppt. Hon var helt skärpt och gjorde allt perfekt och snabbt!! Gissa om jag blev glad. Kex uppskattar verkligen sin nya leksak hon fick igår, riktigt kul tycker hon! Så den ska bara användas när vi tränar.

Nej, men hörre ni nu måste jag kila innan mamma kommer på att jag sitter här och häckar istället för att jag städar ;) tjingeling vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: cajsa

våran klass är ju bäst ever! :D:D:D

hahah <3<3

2010-02-17 @ 20:30:35
URL: http://carlzson.blogg.se/
Postat av: cajsa

hhahah, ja de var nog se värt!

typ alla kunderna tittade konstigt på mig :(

hhaha <3<3

2010-02-18 @ 08:37:02
URL: http://carlzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0