HIPP HIPP HURRA, GRATTIS KEX!

Idag är det ingen vanlig dag, det är Kex födelsedag!! Och det här har vi såklart firat.



Med ett ben till Kex, som verkar smaka bra, en påse full av hundgodis och en ny kampleksak :)
Och sen nästa vecka blir det att gå till "farbror/tant" veterinär för att kolla höfterna, den rackarn lurade mig allt hon har inte alls börjat löpa - hahaha ;)

Tänk vad fort tiden har gått, det känns inte alls som om det var ett år sen jag fick veta att 5 små söta valpar hade fötts och att en av dom var Kex. Men tiden går ju fort när man har roligt, eller hur! Det här året som har varit har verkligen varit det bästa året i mitt liv, tack vare att Kex finns hos mig!! Ja, vad ska jag säga. Grattis på födelsedagen Kex, jag älskar dig!! Du är bäst!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

de första 8 veckorna gick INTE fort =D



kex har tur hon som får en leksak, jag klämde lite på en jag med, i affären, men arwen biter sönder alla och blir så stressad, speciellt av de som piper.. Men nått litet ska jag köpa, när träningssäsongen börjar igen.. Höstens kamptrasa är sönderkampad =D

kram på er

2010-02-16 @ 20:36:39
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/
Postat av: Hanna & Tristan

Grattis till kexet

2010-02-16 @ 22:03:52
Postat av: Carro

grattis kex=)<3<3

2010-02-18 @ 18:00:22
Postat av: Carro

grattis Kex=)<3<3

2010-02-18 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0