2 VECKOR FRÅN SKOLAN!!

Gissa varför Kex har varit som hon varit ett tag nu? Hon har börjat löpa, det märks nästan inte. Det är bara jag och mamma som lagt märke till små detaljer. Men hur länge sen var det hon löpte...
Jo det var i början av oktober. Så det är ju drygt 5 månader sen. Perfekt att hon löper nu innan alla kurser startar! Sen så hinner vi gå kurserna och så löper hon innan alla roliga tävlingar och läger vi ska på! Perfekt :D




Jag vet bloggen har varit mer död än levande men nu ska jag ta mig i kragen. Har inte hunnit blogga den senaste veckan för alla prov vi har haft, suck skönt att man är borta två veckor från skolan nu! Japp, det stämmer två veckor! Imorgon börjar praon,  en vecka i stallet blir det. Ska bli kul, och som Felicia sa när Fredrik (våran lärare) frågade vad vi skulle få göra

- Plocka bajs! svarade Felicia glatt med ett stort leende på läpparna

hahahaha........

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

men löpte hon på klippkursen?

För det märktes inte på hanhundarna i alla fall. Fast Athos kanske var för ung för att reagera förstås, men man borde ju märkt på Rossi och Pudel,

Skönt iaf att hon löper nu.. innan alla kurser =D

2010-02-14 @ 09:35:21
Postat av: felicia

SV: Tack :D<3333333 men meny är där längst nere och jag får inte upp den :(

2010-02-14 @ 11:00:54
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: felicia

va konstigt, den är uppe på en del datorer och nere på en del datorer vrkar det som :O

2010-02-14 @ 11:06:29
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: cajsa

vet du? jag kommer faktiskt att sakna klassen :)

det känns som om vi har kommit varandra närmare ända sen vi var i stockholm :P<3

haha

2010-02-16 @ 20:33:27
URL: http://carlzson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0