Vad har hänt?

Igår var faktiskt en ganska bra dag. Fick 3 st. MVG:n på en dag!! Fick både MVG i både läs- ooooch hörförståelse i engelska!! Otroligt! Det trodde jag aaaaldrig någonsin skulle hända!! Jag är ju inte bra på engelska?? Sen fick jag MVG på berättelsen jag skrev i svenskan. Vad hände? Fick mina allra första riktiga betyg igår. VG i alla ämnen, lite kul.
Här hemma har vi runt -20 grader. Inte alls kul. Man kan ju inte träna lydnad ute längre och mamma har ju inte lust att köra till Kungsör nu heller. Måste ut dit någon dag. Har aldrig tränat i en inomhus hall förut om inte ridhus räknas? Hur är det? Är det bra? Skulle vara roligt att se hur Kex skulle reagera...
Nej, nu vill Ida ha tillbaka sin dator. Min har pajjat... hahaha vad typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0