Lovet är över Kex ;)


Foto: Hans T

Huj, vad dagarna går snabbt! Hoppas att ni haft en bra jul! Det har i alla fall vi här hemma. Kex och jag har haft ett litet uppehåll i lydnaden nu ett tag. Dels för att det varit så fruktansvärt kallt, -23 grader, och för att jag tyckte att vi behövde det. Men nu har vi legat på latsidan så att det räcker. Nu är lovet över. Och idag var det faktiskt näästan som sommar ute så jag tog med mig Kex och konerna ut och körde igenom Lk2. Det gick bra! Känns som om Kex 7 dagars lov var välbehövt. Det är som om hon har smält rutan bland annat. Vi har börjat köra på 20m avstånd nu och det går minsann bra. Vi måste träna på nu för en speciell sak som vi ska göra i vår. Hmm... måste köpa en filmkamera tills dess. Där fick ni en lite ledtråd om vad jag och Kex ska hitta på. Haha, här kommer en till. Alla momenten måste sitta ordentligt. Så nu tänker jag inte ge ut några fler ledtrådar fören jag berättar helt vad vi ska hitta på. Så nu kan ni gissa på. ;)
Har sett ut en lydnadstävling 2 April på klubben. Mamma tycker vi ska ut tidigare. Men jag vet inte. Skulle behöva någon annan än mamma som körde igenom oss så jag kan få lite hjälp med vissa saker. Är ju så himla bra om man har någon som kollar på en och ger lite tips om vad som kan förbättras och vad som är bra också. Men än så länge räcker det gott och väl med mamma.

Funderar på om jag ska sammanfatta 2010 i ett inlägg? Vad skulle ni tycka om det?

Känns som om det här blev ett väldigt konstigt inlägg? Är så himla trött...


Foto: Hans T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0