Grötfrukost

Igår eftermiddag åkte jag ut till klubben för att träffa ungdomsgruppen. Riktigt skönt att få komma hemifrån ett tag och ut till klubben igen. Kändes som om det var evigheter sen jag var där :(
Jag började med att gå ut och träna så att de andra skulle kunna sova på natten. Kan avslöja att de kunde dom inte i alla fall då jag pratar vääldigt mycket i sömnen och Kex kör det där Lagottosnarket så... host.
Men hur som helst så gick det bra igår. Nu kunde jag köra rutan från längre avstånd men det var inga problem för Kex. Fria följet har blivit bättre! Jag gör mycket tvärare svängar och Kex bara hänger. Läggandet under gång har blivit snabbare. Har kört mycket läggande under språng ett tag och det ger tydligen resultat. Inkallningen tycker jag hon är mer moiverad på och sen så har jag börjat med sättande under gång också. Lättlärd som Kex är var det inga problem för henne att förstå vad det var jag ville hon skulle göra. Var ju bara att lyssna på kommandot ;)
Nu gäller det bara att få till det lite snyggt också, det däremot kan ta ett litet tag. Efter vi tränat så gick vi in och tränade tillsammans med resten av ungdomsgruppen på teatern som vi spelade upp idag. Tycker det blev riktigt lyckat faktiskt! Synd att jag inte har någon film att visa er. Teatern handlade i alla fall om julkrubban, kanske liiiiiiiite omgjord ;) Mycket lyckat tycker i alla fall jag att det blev.

Längtar faktiskt till imorgon. Efter skolan så kommer Lisa, Arwen och Toya hit! Ska bli super roligt!! Kameran ska jag sätta på laddning och jag misstänker att jag måste plocka undan lite på mitt rum. Kanske dags att sätta igång om jag ska hinna ikväll... Ha en fortsatt bra tredje advent. Oj, hjälp! Det är tredje advent idag!!! 12 dagar kvar till julafton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0