Fredag :)


Foto: www.glaader.blogg.se

Äntligen fredag och bara en vecka och två dagar kvar i skolan! Underbart!! 14 dagar kvar till jul, 7 dagar kvar till Sthlm hundmässa. Imorgon ska jag väcka Joel runt 10 och dra med honom ut på stan. Sen så ska jag och Kex ut till klubben där vi ska sova, tillsammans med ungdomsgruppen, tills på söndag då det är grötfrukost där. Tänker faktiskt passa på att träna lite där ;) Man kan ju inte låta bli, haha. Ska hur som helst bli hur kul som helst att träffa alla igen. Känns som om det var en hel evighet sen.

Idag var jag med Felicia och snällisen ställde upp och tittade på mig och Kex när vi körde igenom Lk2. På tre veckor hade vi tydligen gjort synliga förbättringar. Yeesss. Det går framåt när man har kul! Alltid så himla roligt att höra. Hade tänkt att den 2 april blir den första Lk2 tävlingen för oss. Spännande, kommer det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0