5 till saker ni inte visste om mig!



Jag kan inte somna utan att jag har en hand på Kex
- Jag vet inte varför men jag kan verkligen inte somna om inte Kex ligger vid min huvudkudde. Jag måste få höra henne andas och ha en hand på henne. Först då kan jag sova.

Jag gillar egentligen inte Oboy
Jag har alltid älskat Oboy! Men nu så tycker jag att det bara smakar konstigt och jag mår bara illa av det. Har antagligen fördruckigt mig på det, haha..

Jag har pannlugg
- Japp, det visste ni inte ;) Jag klippte det för några veckor sen men ångrar mig djupt!! Inte alls så fint som jag trodde det skulle bli. Hahaha, det ser ut som om jag är fem!!

Jag är galen i tuttifruttiringar
- Mitt favorit godis! Så himla goda. I totally lööööööve it!

Jag är superdålig på att sikta
-
Jag kan verkligen inte sikta. Om jag ska träffa något så är det bara tur om jag lyckas! Brukar vanligtvis vara så att det jag kastat hamnar ungefär en meter ifrån vad jag egentligen skulle träffat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0