FINAL SALE


Hahaha, wow! Vad har hänt!? Jenny har köpt en rosa tröja med blommor på! ;)

Första skoldagen avklarad! Snacka om att den här dagen har varit lång! Först var det skola en timme på morgonen, sen var mamma ledig idag så då åkte vi ut till klubben någon timme och tränade med hundarna. Mamma körde spår med Zenta, Ida och Felicia körde agility med Ida och jag och Kex körde lydnad. Kex var seg idag, fast det var varmt också. Vi började lite med rutan idag. Stog och matade henne med godis inne i rutan sen skickade jag henne några gånger. Och smart som hon är fattade hon efter bara två gånger! Skickade dock bara 1-2m ifrån men rutan kommer ta tid att lära in. Även fast än Kex förstår så tänker jag lära in det här sakta. Så att jag är helt hundra på att hon förstår.
Efter klubben åkte jag och Felicia in till stan och köpte lite kläder. Det var final sale i varenda butik! :D
Nej, nu ska jag redigera en massa bilder ifrån Gotland, kommer ta huuundra år!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; haha noooo, stackars oss! känns bra at tjag inte är ensam i alla fall... :(

2010-08-23 @ 21:48:37
URL: http://fislovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0