TORSDAG


Hur många valpar tror ni att det blir?

Idag är det torsdag och jag får inte gå till skolan idag heller :( Känner mig i alla fall lite piggare än igår, men, men. Man kan får ju inte smitta ner dom andra. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.
Ändrade lite på bloggen igår. Tyckte den såg så grå och tråkig ut, eller vintrig kanske man kan säga (inte för att vintern är tråkig). Ska lägga till några saker i menyn och sen får vi se om jag gör något mer.

Igår kväll satte jag på en ljud skiva med skott, fyrverkerier och åska. Till min förvåning reagerade Kex faktiskt på fyrvererierna, fast hon slappna av ganska snabbt, men i alla fall. Hon blev lite orolig, så nu ska jag spela skivan om och om igen hela dagen! Jag vill verkligen inte att hon ska vara rädd för några ljud eller något sånt.
Från en sak till en annan. Förra veckan la jag ut en bild på Ida så nu kommer en till. Hur många valpar tror ni att hon får? Jag tror på 5 eller 6 har inte riktigt bestämt mig än ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

bloggen blev så fin så...jag gissar på 8 valpar jag.. ju fler valpar destå sötare =)



Jag ska sätta på min skiva jag med, tror inte Arwen reagerar, hon är ju skottfast. Fast fyrverkerier är en helt annan sak.. det där pipande vinande ljudet är värst har jag hört.



=)

2010-04-29 @ 14:25:18
Postat av: Maja

Vi kan inte heller fatta hur hon kunde trimma ner Totte när vi bad om en finklippning. Fy :(

2010-04-29 @ 19:19:57
URL: http://lagottototte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0