SNORIGA OCH TRÅKIGA MATTE

Idag har det varit en lång dag. Men Kex har varit världens bästa kompis, som vanligt, som snällt legat vid min sida och tittat på TV. Älskade lilla stumpan.
Jag gillar inte att vara sjuk! (Men vem gör det haha?) Man missar så mycket i skolan och det är så himla tråkigt att bara ligga inne en hel dag utan att kunnagöra någonting. Blä, men nu ska jag köra lite klicker med Kex. Var länge sen jag körde "riktig" klicker träning. Har slarvat och hjälpt henne lite för mycket. Men nu ska hon allt få tänka till lilla gumman ;)
Och gissa vad Felicia och Lovisa idag ska jag ge true blood en chans och faktiskt sätta mig ner och ta en titt på det ;) Ehm, vilken tid börjar det??
Hahaha, nej nu ska jag gå. Måste städa rummet....


Till Felicia: Tror jag blir hemma imorgon också :( Men ska försöka bli frisk så snabbt jag bara kan!!


Kommentarer
Postat av: felicia

Fett fin blogg header!



jaa true blood måste du se :D Onsdagar kl 22



Hoppas du kommer till skolan! krya på dig <3

2010-04-29 @ 08:37:50
URL: http://flizaa.blogg.se/
Postat av: felicia

haha okej men du kan se det på svtplay:D



kryaa på diig!

2010-04-29 @ 08:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0