ROCKLUNDA

Idag var det äntligen dags för att åka till Västerås och ställa ut! Kex var super duktig idag. Även idag blev hon placerad som trea med Hp i junkl tikar med super kritik!!

Kritiken:
Utmärkt tik. Bra huvud och uttryck. Utmärkta proportioner, vinkling och rörelser.
Mycket bra päls för åldern.


p.s bilderna tagna av Lisa

Kex, världens finaste kaka! ;)

Sen var även den där lilla rutan som det står Utmärkt på i kryssad för typ och helhetsintryck. Då blir man allt lite extra glad.  

Lisa & Arwen var också i Västerås idag! Det var kul att träffa dom igen och fina Arwen blev placerad på reservplatsen=5:a! Så duktiga!!
Det gick även bra för Pudel som blev Svenskt Champion idag! Grattis!!
Det var väldigt många barn och barnbarn till Kevin där som det gick bra för, Kevin lever vidare!
Sen ställde jag Rossi också. Och det gick väl som det gick. Det var en utmaning att ställa en ny hund men det är bara att träna på ;)
Rossi fick en tvåa och så var det bara ajöss och godbajs. Men nästa gång kommer det gå bättre, det slår jag vad om!
Jag är väldigt nöjd med Kex, hon var superduktig!! Backade inte för domaren, skötte sig utmärkt i ringen, och där var det trångt kan man säga. Ja hon gjorde allt precis perfekt!! Kex är bäääääst!
Imorgon är det Zentas tur, så nu får vi hålla tummarna för henne.....


Oh, vet ni förresten vad jag gjort idag!? Jag har anmält mig och Kex till våran första lydnadstävling den 2/6 ska vi tävla ute på klubben :)


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

du ställde honom superduktig.. de var domaren som tänkte fel. =)

lycka till på tävlingen, tänk när det är dags för mig. Hur nervös kommer inte jag vara då?? som är nervös för en utställning.. haha

fast i lydnaden tävlar man ju nästan bara mot sigsjälv.. skit i de andra, det är lydnadsdiplomen man vill åt!!



Håller tummarna för Zenta.. uppdatera och skit hur det gick =)



kram kram vi ses i österbybruk

2010-04-24 @ 23:07:33
Postat av: Lisa och Arwen

haha "Håller tummarna för Zenta.. uppdatera och skit hur det gick =)" menade förstås "skriv" hur det gick..



aja roligt att det gick bra för henne, var du där på söndagen också?



kram

2010-04-26 @ 23:18:56
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0