LOOOV (!!) OCH VÅR!



ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN!! Nu har det äntligen blivit lov och VÅR!
Jag har varit så himla trött på skolan den senaste veckan, så det är otroligt skönt med lite lov nu! Idag ska jag göra en held del. Hoppas att affärerna är öppna idag för jag är ju som jag är och kom på igår att kjolen jag har är för kort för junior handlingen (den måste gå ner till knäna) och jag har bara en kjol, som inte gör det, så nu måste vi akut ner till Tuna-Park. Imorgon ska vi ju till lill sthlm och då måste jag ha den. Det är premiär för mig i junior handling och jag ska slå alla med häpand, hahaha ;) Nej, jag ska gå för att det ska vara roligt, lika så när Kex ska visa upp sig! Som jag sagt förut, det ska vara roligt. Annars kan man lika gärna skita i det! ;)
Nej, nu måste jag gå, vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0