DET BLIR ALDRIG SÅ BRA SOM JAG VILL ATT DET SKA! ;(

Den här veckan är bara bajs känns det som. Fastän det är jätte mycket annat skoj som kommer hända så vill jag ändå bara att det ska vara fredagkväll istället för måndag! Vi har prov i engelska på fredag som jag sitter och pluggar till nu, det provet kan bara dra och slänga sig i väggen!! ;(
Usch, jag gillar verkligen inte prov! Jag vill alltid göra mitt allra bästa men sen är det en liten sak som alltid förstör allting!! Jag fattar inte hur det kan bli så!? Jag läser på precis allt som går att läsa på men sen så får jag minnesfölust och kommer inte ihåg någonting av det jag kunde alldeles nyss! Och så klart när man precis har lämnat in provet så kommer man på "Nej, shit, det skulle ju varit så här istället!" Så otrooooooligt irriterande!! 
Hata, hata, HATA... ååååh!! 

Nej, förlåt för detta meningslösa inlägg. Men kände att jag verkligen behövde skriva av mig. Hahaha! Dags att återgå till pluggandet....

Någon mer än jag som får prestationsångest inför prov eller dylikt? 


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

jag får inte prestationsångest som sådant utan ren och skär tentaångest.. som jag även går i terapi för.



Så du är inte ensam =)Blir det ett väldigt stort problem för dig så kan jag rekomendera kognitivbeteendeterapi (KBT) Att göra så gott man kan räcker gott och väl!

2010-04-19 @ 21:10:38
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

vi får se hur det går, vi tycker såklart att Arwen är världens finaste, men dommaren dömmer som han vill =)

Vilken tid är juniorhandlingen?

Vilka utställningar, inom den närmsta framtiden, ska ni åka på? Vi ska på Västerås, Sundsvall, Österbybruk och Avesta, sen åker vi på semester =)

I juli har jag inte bestämt vilka det blir, beror på hur jag jobbar. Men skulle gärna åka till Visby och sen såklart Hägbo, men de är ju i september de :|

kram kram

2010-04-20 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0