FEST OCH TIDIG MORGON

... går inte riktigt ihop.

Kom hem sent igår kväll efter en trevlig borta kväll.
Idag blir det utställning jaa. Får vi se hur det går den här gången. Det är bara en till Lagotto som ska vara med, tror inte att det är någon valp så vi blir väl själva i ringen :)
Jag gick upp kl. 07.30 imorse, tänke att det kanske tar ett litet tag att packa väskan, äta frukost och gå  ut en lite längre promenad med hundarna. Jag tar fram väskan och märker att allt som jag behöver finns ju där förutom stamboken. Jag går och hämtar stamboken kollar en extra gång så att papprena ligger där i. När jag börjar läsa så står det att dom tar ungefär 20 hundar per timma SUCK. Jag behöver ju inte vara där fören 10.30 och här har jag stått upp helt i onödan efter att ha sovit i 7 timmar. Tur att man lär sig något av sina misstag annars hade det ju inte något kul alls  med dom.
Det blir full rulle hela dagen idag, utställning hela dagen, nästan och sen till stallet...

Nej nu vill jag ha frukost!


Kommentarer
Postat av: Carro

lycka till=D kramis<3<3<3

2009-09-13 @ 10:13:50
Postat av: fel1c1a

lycka till;)

2009-09-13 @ 11:30:30
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0