UPDATE

Nu är man fri från läcor och skolan!! Bara skoj den här helgen. Mer om det när det skojjiga har varit....

Jag hade tänkt ladda upp och fixa lite bilder från utställningen som vi var på hela förra helgen men så klart så får jag inte funn på Photoshop. Jag har i alla fall hunnit fixa 2 bilder som finns där nedan. Pappa fotade båda dagarna och som alltid här på bloggen är det sträng C på dom två bilderna också.

Puss älsklingar

Jag verkligen Älskar den här bilden på mig och Kex!

Under veckan som varit har det varit väldigt mycket läxor och inte så mycket tid för annat. Jag preoriterade Kex före bloggen så inga blogginlägg här inte. Under tiden som inga bloggande har gjorts har jag varit ute och kört lite två lydnads grenar. Igentligen skulle vi träna på en hel del mer, men jag känner att Kex är lite för liten för att göra så mycket på en gång. Så två grenar har räckt, platsliggande och fot + massor av bus så klart!
Det är så himla roligt att jobba med Kex. Hon tycker att det alltid är lika roligt. Både platsliggningen och fot har gått bra. Hennes rekord på att ligga stilla nu är 40 sekunder längre än så har jag inte vågat låte henne ligga i fall hon skulle resa sig måste man börja om från början igen. Jag kör fortfarande med leksak bakom som en magnet som hon får springa och ta när jag säger varsågod.
Fot går också bra, vi måste bara träna lite på att man ska sätta sig när jag stannar annars tycker jag att det går bra. Hon söker ögonkontakt och motorn finns där. Imorgon blir det träning på klubben tillsammans med dom andra i min grupp. På söndag blir det utställning, även den på klubben. Då familjen inte hade lust att följa med får vi klara oss själva. Ungdomsgruppen kommer att vara där och sälja saker.  Köp gärna!!
Tror minsann att jag ska köpa en hållbar boll till Kex :)
och något ben till Kevin. Till Kex också såklart!:)

Jag håller just nu på att titta på Idol, hahahaha de där killarna som lurade ju juryn helt totalt.



Kommentarer
Postat av: Systeryster<33

Haha det är så himmlans bra när han spronger in i dörren och när han fejkar och allt hahahahahaha<3333333

2009-09-12 @ 10:09:34
URL: http://glaader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0