SOVMORGON

God morgon alla glada! Idag är det sovmorgon och Jenny är glad. Bra va?! Hahaha.
Igår hann jag inete göra något inlägg så jag gör det nu istället.
Felicia och jag beslutade oss lite hastigt och lustigt att vi skulle va så Felicia följde med hem. Jag hade lite saker som jag var tvungen att göra men eftersom Lica är så snäll så hjälpte hon mig TACK till dig!!!! Vi badade hundarna. Kex hade rullat sig i skit på mammas jobb så mamma blev tvungen att bada henne. Men hon schampoonerade bara henne på ryggen så det såg jätte kontigt ut så då blev jag tvungen att bada hela henne men resultatet blev fint:) Felicia badade Kevin och hann blev super fin, det syns så tydligt när Kevin blir badad, lockarna blir finare och han får en renare färg, inte så konstigt kanske ...

Usch idag måste jag göra något tråkigt men som kommer leda till något roligt. Jag måste packa. Ska senare när jag kommer hem och innan jag åker till stallet göra en "packa lista" och så ska jag följa den och packa ner alla saker, kul :/ Men det kommer ju leda till något roligt så det är bara att packa på.
Under veckan har jag tränat 2 gånger på utställnings tjosan, ringträning heter det nog, med Kex. Hon står nu stilla i 15 sekunder vilket  jag tycker borde räcka för en dommare att titta på en valp. Hon hoppar inte längre när vi går runt, fast vem vet hon kanske gör det sen... men orka bry sig det är ju ändå inte på riktigt!

Puss på er vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Carro

vilken gullig bild<3 kram<3

2009-09-03 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0