FEGIS, JAG VET

HEJ PÅ ER ALLA!
Sovit gott?
Vad ska ni pysslar med en dag som denna?

Själv är jag med Felicia, Kex och Kevin. De 4 bästisarna är samlade ^^ Gruppfoto kommer, hahaha


Vad ska ni göra i dag då? Själv ska jag fortsätta vara med bästisarna och planerna för dagen ser ut så här:
Klipp lektion.... hjälp :'S
Sen Tuna-Park och mamma har lovat att vi ska till bruks idag, så nu ska vi dit!

Det här med klipp lektionen. Flican ville så gärna pröva klippa Kevin när mamma föreslog det och Kex behöver ju också klippas. Så jag tänkte att varför inte jag kan ju visa hur man ska klippa på Kex och så härmar Flican på Kevin.
Hjälp nä jag vågar inte klippa Kex, fegis ja vet... Det växer ju ut igen så vad är problemet? Hon ska ju inte ställas fören i stockholm och det är ju inte fören i december så då har det ju helt klart växt ut och hunnit bli klippt några gånger till. Jag vågar inte. Tänk om hon blir jätte ful, ajajaj det blir inte roligt att visa upp henne för någon sen, kommer jag ens våga gå runt kvarteret? Fast jag vet ju hur man klipper och om det blir fult så kommer nog inte Kex lida av det eftersom hon kommer få gå i skogen hela tiden då. Usch nä jag förstår mig inte på mig själv, hur svårt kan det vara? Man kan ju inte mer än misslyckas... eller?


Kommentarer
Postat av: Lisa och Arwen

jag klippte Arwen i veckan, klippte i ansiktet för hon såg inget.. blev inte så lyckat. Jag hoppas Lotta har klippkurs snart =D

2009-09-27 @ 15:09:14
URL: http://www.freewebs.com/lagottoarwen
Postat av: Felicia

Riktigt goda blev dom;) men mättande!<33

2009-09-29 @ 13:51:40
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0