STORA STHLM HÄR KOMMER VI

Anmälan är gjordes igår, så nu ska vi iväg =) Roligt! Några fler som ska dit??
Idag hade jag faktiskt tagit lite höst bilder, några får vi hoppas blev braa. Ska snart ladda upp dom.
Ritade faktiskt själv en bild igår, vilken blev "väldigt braaa!"
Men nu kommer jag inte ihåg vad det var jag skulle skriva, jag skulle ju skriva ngt viktigt men nu är det glömt... jobbigt!!
Jo, just det! Idag har Idorna varit på klicker kurs hos mig. Ena Ida skolkade, ingen bra början eller vad tycker ni? Så Jag fick klicka in henne själv, efter en och en halv köttbulle förstog hon att klick är = godis. Dum är hon inte utan snabbtänkt och smart, precis som Kex. Jag kommer köra inklickning imorgon också, nej Ida ska köra hon måste faktiskt lära sig så imorgon ingen skolkning för hennes del! Det är inte så att jag inte tycker det är roligt att klicka in utan tvärtom. Det är ju jätte roligt att se när de lär sig, att se att det plötsligt fattar hur det går till =) Det är super kul! Körde lite tanke lekar med Kex, som blev helt tokig när jag tog fram klickern. Jag och Kex körde också så där att man lägger godis i en petflaska. Hon för stog alldeles för snabbt vad hon skulle göra, min hund är föör smart!   
Okej färdig skrivet för idag, här kommer bilderna:


Min lilla knasboll försöker fånga löv, hahaha


 Lilla Ida

 
Och slutligen min "fina" bild som jag ritade igår.


Kommentarer
Postat av: felicia

fina bilder!:)

2009-10-29 @ 11:51:48
URL: http://blooggis.blogg.se/
Postat av: Lisa och Arwen

jag vill också ta hand om Ida.. hon är nog den sötaste lagotton jag stött på.. är hon mindre än Kex? (alltså på höjden) Kommer ihåg att jag tyckte att hon var så liten när vi var hos Lotta och hälsade på.

Vad roligt att ni också ska komma till Sthlm, du har ställt hund där förut va? Själv är jag jättenervös, antar att det blir rätt mycket hundar. Sen så är det ju säkert annorlunda att ställa inomhus.. Men mässan ska bli sjukt rolig.. Kan man shoppa loss.



Kram

2009-10-29 @ 18:55:02
URL: http://lagottoarwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0