NU ÄR DET HÖST

Man kan ju önska att jag hade en höst bild men det vore väl att drömma....

Nu är det höst! Det har jag nu fått bekräftat, det är nämligen så att "Bonde söker fru" började igår och då måste det väl ändå vara höst? Pluss att det blåser och löven flyger utanför fönstret, inte just nu men den här veckan har det varit så nästan alla dagar. 
 
Kex har börjat löpa, men jag har ingen aning om hur länge hon har löpt. Hon har ju varit lite konstig ett tag nu men det var först igår som hon blodade ner mina brallor och golvet, najs? Nej inte så mysigt precis. Vi försökte köra lite lydnad igår ute i blåsten. Det fungerade inte alls. Så vi la ner det. Mamma har ju sagt att tikar kan bli lite konstiga när de löper. Jaha då skiter vi i lydnaden ett tag då, tills hon har slutat löpa. Klickerkursen jag och Kex skulle på på lördag kommer inte bli av för våran del. Men som tur var fick jag ett mejl nyss att kursen inte kommer bli av i alla fall utan att den skjuts upp till våren i stället. Turen är på vår sida =) 
Dessvärre så kommer vi inte gå på träningen på lördag heller, jag vill inte att vi kommer och förstör för de andra. Det är inte kul att ha en hanhund och sen så kommer det en löptik. Jag vet, tro mig!
Slut pratat om det. 

Idag är det torsdag och en ny dag i skolan, längtar till helgen! Men det har varit ganska bra i skolan idag, sovmorgon och så fick vi svaren på matte provet vi gjorde i fredags. Jag fick fullpott! 40 av 40 rätt ^^
Det tycker jag var lite roligt. Där höll jag på att glömma en sak. Jag fick sluta 10 minuter tidigare ungefär. Vi hade prov på spanskan idag, känns som om vi har prov jämt!, och när man var klar fick man gå. Det känns som om det gick bra. Men man vet ju aldrig.
Hahhaha idag har jag gjort bort mig två gånger, typiskt mig! Den ena gången var i matsalen den andra när jag skulle in på toan. ( Jag kissade inte på mig eller ngt, jag bara öppnade dörren, hehehe ja ni får väl räkna ut det själva.) 
Usch nä nu slog tröttheten över mig. Ska nog gå och ta en tupplur nu innan Kex kommer hem och innan vi ska till stallet. 

"Ha en bra dag!" hahaha ;D 

Kommentarer
Postat av: felicia

hhaaha jaa det är så pånsamt när man råkar öppna dörren när någon annan är där. haha :)

2009-10-08 @ 16:46:13
URL: http://trassellica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0